mardi 16 mars 2021

'White space' at The Three Muses

The original HD photo for you if you want

8 commentaires:

  1. Oh WOW. This is stunning, Sim. Very creative.

    RépondreSupprimer
  2. Wonderful picture. I'm wondering if the lady is Marilyn? In this size she is very hairy ;)
    Enjoy the day, my friend xx

    RépondreSupprimer
  3. Awesome

    Mine is HERE

    (✿◠‿◠)

    much love...

    RépondreSupprimer
  4. Una bona combinació , molt ben trobat !.
    Felicitats :)

    RépondreSupprimer
  5. What a excellent idea, very clever. I don't know where you get all your high definition pictures but they are amazing...geez you can see her pores. Anyway have a great green day and be blessed. Hugs

    RépondreSupprimer
  6. This mostly-ghostly image is outstanding, Sim, and I'm in agreement with Deann. That HD photo is amazing. I know I wouldn't want anyone that close to my face. :D

    RépondreSupprimer
  7. Oh wow, Sim, this is unique and so very special. I am in awe.

    RépondreSupprimer
  8. Je ne savais pas quelle avais des poils au menton ... Coucou ma belle heureuse de savoir que tu va bien , malgré tout ce qui ce passe en France , la Belgique n'est pas mieux lotie , on n'a toujours droit qu'a une seule visite et les magasins fermes les un après les autres il nous reste les indispensable pour nous nourrir . Moi j'ai eu ma première dose Astra Zeneca le 29 et tout va bien j'ai eu pendants deux jour la tête vide comme une gueule de bois et des douleurs articulaire aussi non ca va , Serge à sa première dose ce matin , voila les nouvelle , faites surtout attention à vous deux , ne prend pas trop de risque , je te fait pleins de gros bisous et bien le bonjour à Pat A+ Manola

    RépondreSupprimer