mardi 3 septembre 2024

Le roi soleil

 'Something musical' at Our Midweek Muse

6 commentaires:

  1. Oh so elegant my friend. And he's playing a mandolin, I have one of those that I inherited from my Grandmother. Beautiful job. Have a wonderful week.

    RépondreSupprimer
  2. Poderós rei, el Rei Sol, i encara que amant de la dansa, va fer "ballar" al seu poble al seu gust particular.... tot un gran personatge !. Has aconseguit una imatge molt més dolça i fraternal, que m'agrada més ! :)
    Bona setmana !!.

    RépondreSupprimer
  3. Fantastic artwork!! Love the background!

    RépondreSupprimer
  4. Anne (cornucopia) a ajouté un commentaire à "Le roi soleil"
    Fantastic. I love this!

    RépondreSupprimer
  5. Wow This is amazing! Makes me want to dance with him:)

    RépondreSupprimer